İngiltere harita ve uydu görüntüleri

Büyük Britanya ve Kuzey İrlanda Birleşik Krallığı, İngiltere Avrupa’nın kuzeybatı kıyısında yer alan Britanya Adalar Topluluğu üzerinde, dört ülkeden müteşekkil bir devlet. Bu adalar topluluğu Büyük Britanya ve İrlanda Adalarıyla birlikte, 5000 küçük adadan meydana gelmiştir. Batısında İrlanda Denizi, doğusunda Kuzey Denizi, kuzeyi, güneybatısı ve kuzeybatısı Atlas Okyanusu ile çevrilidir. daha fazla bilgi

Harita yükleniyor...
[harita yüklenirken lütfen bekleyiniz (toplam 118,98 KB)] İngiltere harita

Resmin boyutları: 1200px x 1600px, Dosya boyutu: 121832byte (118,98 KB), Renk: , Formatı: .

Harita, sayfaya sığabilmesi için küçültülmüştür. Haritada yakınlaşmak veya uzaklaşmak için, resme iki kere tıklayın, üstteki + veya - işaretlerini ve/veya fareniz üzerindeki sayfa kaydırma aparatını kullanabilirsiniz.




Yorumlar - Lütfen konu (İngiltere) ile ilgili faydalı olabilecek bilgilerinizi yazarak internette Türkçe bilginin gelişmesine katkıda bulunun. Teşekkür vb. yorumlar yayınlanmamaktadır. Hata bildirme ve diger mesajlariniz için bu linki kullaniniz.

murat: arkadaslar :simdi bizim ulkemiz yok onlarin ulkesi diye bir ayrim yapmamaliyiz.her toplumun kulturude degisiktir..bizim ulkemizin yani kayda alinacak bir tarafida yokki.insanlari izliyorum adam rahatsiz sagolswun devlet evini ,arabasin ,haftalik harciyacagi parayi,eger evliysecocuk yardimi en basta volmak kadin haklari onem veren bir ulke olarak ornek gosterelim.kendi ulkende cocugun okuluna her gun bir belediye otobusune bedeva olarak binebiliyor mu!kendi ulkende asgari ucretin kaclira oldunu biliyormusun. bu ulkede calismasan o parayi sana issizlik parasi olarak veriyorlar.turkiyede bir isyerinden cikarildigin zaman o firma ya da o kurulus sana 6 ay boyunca bakma hakki var . ama bunu benim insanim biliyor mu! bilsede alamaz ki! - 3 yıl, 0 ay önce yazıldı.
Misafir: ben ingiltereye senede üç dört kez gidiyorum çocuklarım orda okuyor o kadar heves etmeyin bizim ülkemiz cennet gibi hava güzel su güzel istediğin herşeyi bulabiliyorsun yemek yapmak için kendimi paralıyorum hiç birşey bulamıyorum orda yaşamak çok zor bunu bilin öyle gidin okulunuzu bitirip güzel ülkemize dönün gidenler ne demek istediğimi anlarlar - 3 yıl, 5 ay önce yazıldı.
CİN: kimse kimseye git ingiliz vatandaşı ol demiyo zaten ne saçma yorumlar gidersiz gezersin görürsün dünya hakkında hayatın hakkında kendin hakkında fikirlerin değişir, artar veya azalır. her yeni ülke yeni bir pencereden bakmak gibidir bakış açını farklılaştırıcak bişeyleri bilerek söylemeni sağıycak belkide orda burda gördüğün farklılıkları ülkende uygulanmasını salıycak ülkene halkına vatanına faydalı olmanı sağlıcak etkiler bırakır üstünde bağımsızlık laiklik demokrasi anayasa kavramları bize gökten inmedi hatırlatırım insan hayran olur taşa toprağa kediye kpeğe beğenir bişileri birilerini yaptıklarını takdir eder ama bizim millette hiçbişin iyi tarafını görmemek ulaşamadığı ciğere mundar demek gibi bi adet war şu yorumları yazan saçma türk insanımdan utandım bize baımsızlık savaşımızda vasiyet edilen dier ülkelere ve insanlarına nefret kin duymak deil saygı duymak yre atılan bayrakları ezip geçmek deil kaldırmak barış bize miras bırakıldı bu vatanımın toprağından bi karış alınamaz ama içe dönük dışa küs bir milette gelişemez hakettiği yerde olamaz o yüzde bu saçma mantıktan utandım bizi insanımızın nie bi adım ileri gidediği hep geri dönmeye çalıştığı belli şaşırmıyorum artık.. bu vatana ihanet deil kültürdür bilinçlenmektir bilgi edinmektir eğitimdir teknoloidir insan olmak insanlarıda rus ingiliz fransız olarak değil inasan olarak görmektir.. vatanı sewmek böyle bişidir lafla deil icraatla faydalı olmakla olur boş oturup ona buna bok atmakla vatan sewilmez.. - 3 yıl, 8 ay önce yazıldı.
nil: mraba ben ingilterede yasiyorumingiltere yani avrupa ulkeleri gercekten gezip gorulecek ve yasayacak ulkeler siz bu ulkelere nasil bakarsaniz oyle zannedersiniz ama mantiginizi ve aklinizi guzel yerlerde kullanirsaniz rahat bi yasam kazana bilirsiniz mantignizi kullanirsaniz burda ayaklaR UZERINDE DURMAK COK KOLAY.YABANCI DILINIZDE OLDUKTAN SONra fazla bir zorluk cekmessiniz diye dusunuyorum ben ben ingiltere newcasle yasiyorum ama suan londana geldim. - 4 yıl, 10 ay önce yazıldı.
battal: şey bide ingilterede en çok konuşulan takım m. unetud dan sonra fenerbahçe biliyomusunuz - 4 yıl, 2 ay önce yazıldı.
malatyalı: ben malatyalıyım aslen ama babam polis 68 aksaryda ikamet ediyoruz.ALLAH rızası için şimdi bazı ülküdaşlarım haklı sölüyo özenti yapmayın ne olur onlar bizim tırnağımızdaki kil olamaz dışarı çıktınmuı bizim burda hayvan pisliği var orda ise insan pisliği - 4 yıl, 2 ay önce yazıldı.
mmmmmmm: stanteted ıngıtere harıtasının neresınde kalıyo ya - 4 yıl, 2 ay önce yazıldı.
cappino: BEN EN ÇOK HİNDİSTANI GÖRMEK İSTEMİŞİMDİR - 4 yıl, 3 ay önce yazıldı.
ingliz : birmingham tek geçerim bullring de alışveriş centenary meydanı oh misss - 4 yıl, 3 ay önce yazıldı.
özge: oraya work and travel ile gitmeyi düşünüyorum sizce hangi kentine gitmeliyim ing terenin? - 4 yıl, 4 ay önce yazıldı.
****: ingiltereyi çok seviyorum.Çünkü emre belözoğlu Newcastler united''de top koşturuyodu(AŞKIM BENİİİM) - 4 yıl, 6 ay önce yazıldı.
adsız: kendi ülkesi milleti dışında,başka ülkere milletlere böylesine hayran olmak küçük düşürücü hareketlerdir. oturup bir düşünün size geçmişte ypılmış ve hala daha bizler için yapılan geleceğimizide ayaklar altına alan bu ülkelere hayranlık utanç verici bir durumdur.Bize kurtuluş savaşında özentiliği değil vatanımıza sahip çıkmayı vasiyet ettiler ama görüyoruz sizler böyle davranarak vasiyete NANKÖRLÜK ediyorsunuz.... - 4 yıl, 8 ay önce yazıldı.
aşıkkk: benm aşkımm orda yani bnm arkadaşımda aşkı orda aslında bunlar kardeşşş:D çok değişik bi tesadüf oldu inşşş sneye nişanlancazzz bu arada 19 yaşındayım ingiltereye gittim ve liverpoole şehrine bayılıyorumm sevgilerimle - 4 yıl, 9 ay önce yazıldı.
çılgıntürk: geldim gezdim gördüm amam yagmurdan başka bir şey yook kızlar koca götlü geneldee yemiş yemiş s.. mış en güzel yer yurdumuz - 5 yıl, 11 ay önce yazıldı.
gerrard451: newcastle ı görün yeter muhteşem bi şehir ingiliz kızlarıda ruslardan sonrakien güzelkızlar - 5 yıl, 11 ay önce yazıldı.
mervan: ingiliz kızlardan nefret ediyorum - 5 yıl, 0 ay önce yazıldı.
FELAKETTİN: İKİ MİLLETTEN NEFRET EDERİM BİRİ İNGİLİZ DİĞERİ AMERİKAN BİRİ EN ÜSTÜN IRK BİZİZ DER DİĞERİ YAHUDİLER HERKESTEN ÜSTÜNDÜR DER İKİSİDE DÜNYAYA ZÜLMEDER BİZİM AKILLILARDA BUNLARA HAYRAN OLUR ALLAH SONUMUZU HAYIR ETSİN - 5 yıl, 1 ay önce yazıldı.
crazy angel: ben londraya gitmek istiyorum çünkü sevgilim orda ve acyip merak diyorum:D - 5 yıl, 2 ay önce yazıldı.
hatice: yorka gittim. sevdim orayı. tarihi küçük bir şehir.hatta şehir bile değil. hep yağmurlu ve karanlık ama yine de sevdim orayı.düzenini sevdim ha bi de aşık oldum orda bir ingilize yorkluya. o da beni sevmişti. ta arkamdan türkiyeye geldi. ama ne yazıkki her aşk gibi bu da bi anlıkmış geliverdi ve geçiverdi, onun için. ben se hala ağlıyorum ara sıra. belki taze henüz. 5 ay yetmedi bana. sonra dedimki bırak yabancı aşkı hatice, sen ağlarken seninle ağlayacak bir yar bul, sen ağlarken seninle ağlayacak ve hapşurduğunda farkedip çok yaşa diyecek bir yar bul kendine.herkes kendi ülkesinde mutlu olsun. - 5 yıl, 6 ay önce yazıldı.
murat cekıc: bu dunyadakı en akıllı en ınsanı duygulara sahıp sızlere ve o aklınıza nekadar hayranım bunu kelımelerle anlatamam sıze bır hayat borluyum sızler herseyın en layıgına layıksınız allahım gonlunuze gore versın yaradanımız bır annemız babamızda bır her yerde sızlerı ovecegım ve dınımden sonra sızler geliy6orsunuz sevgılerımle - 5 yıl, 8 ay önce yazıldı.