teşekkür ederim

Türkçe teşekkür ederim kelimelerinin İngilizce karşılığı.
interj. thank you!, thanks
v. thank, acknowledge, return thanks

teşekkür ederim

Türkçe teşekkür ederim kelimelerinin Almanca karşılığı.
danke !

Teşekkür Ederim (Gülben Ergen) sözleri

Gülben Ergen tarafından Sade Ve Sadece albümünde söylenen Teşekkür Ederim adlı şarkının sözleri.

Kimdin
Neydin bilmem
Ve bir gün
Geldin aniden
Sevdim düşünmeden
Ama bir şeyden eminim halen
Ben aşkı yalnız sana yakıştığı için severim
Bana da yaşattığın için sevgilim
Çok teşekkür ederim
Ben aşkı yalnız sana yakıştığı için severim
Bana da yakıştığın için sevgilim
Çok teşekkür ederim

Teşekkür Ederim (Sezen Aksu) sözleri

Sezen Aksu tarafından albümünde söylenen Teşekkür Ederim adlı şarkının sözleri.

oyuncak bebekleri sevmedim çok
evcilik oynamayı
alkışı sevdim,bıçak sırtlarında dolanmayı
tehlikeli sularda seyredip,kupa yelken
geçici emniyetlere ulaşmayı,
kadınları,erkekleri,romanları
hele baş kaldıranları
acılarım oldu herkes gibi elbet herkese kısmet olmayan sevinçlerim,
unutulmayıda göze aldım evet
hayat sana teşekkür ederim.........

Teşekkür Ederim (Namahrem) sözleri

Namahrem tarafından albümünde söylenen Teşekkür Ederim adlı şarkının sözleri.

Dün gece bir şey yaşadım , rüyamda gördüm seni
Yaşam dediğin 3 günse eğer son dakika öldür beni
ciğerlerim heba oldu yinede sigaramı söndürmedim
ve anladım ki hiç bi yolu yokmuş gideni döndürmenin..

giderken sarılsaydın son bi defa kokunu özlerim
sen ne demek bilmezsin tabi ki bi aşığın özlemi
ben özlerim aptal gibi istenmediğim gözleri
nasıl oluyomuş anlat bana gitmek hemde söz verip

Adını her duyduğumda gözlerim biraz daha yaşardı
Kokunu bıraksaydın bari bana onunla yaşardım
Senden sonra kimseyi sevmek dahi istemedim
hani unutmamı istemiyodun ya seni bak onuda başardın

Giderken dönüp bana son bi defa bakmanı umardım
Para saadet falan değil ozaman aşk bi kumarmı ?
Bana bir adım atsan keşke, sana hayatımı sunardım
ama günden güne eriyo artık yokluğunla bu varlık

Tenine değdi ya dudaklarımın pasını asla silmiyorum
Oturduğumuz parkı bırak semtine bile girmiyorum
Bana herşeyin bi sonu var diyodun ya sevgilim işte
galiba benim hayatta herşeyimin sen olduğunu bilmiyodun

Gözümde iki damla yaş var sanırım olmayışın sebebi
İnan bana yokluğunda mutlu olmayı her dakika denedim
Ve ben ölürüm ellerin yokken toprak sarar o vakit
senin sımsıkı sarılıpta doyamadın bu titrek bedeni

Yokluğunda genç kalamadı gözlerim her dakika yaşlandı
aşk yokuşuna ayaklarım bag olan patika yaşlardır
Artık gelmiceğine göre doğan her güneş yeni bi başlangıç
Okadar şey yazdım hakkında artık herkes kalbini taş sandı

Aşk çölünde kaldım ben sade gözlerine susarım
Seni son defa görmek için gözlerimin ardına pusarım
ben ellerinden uzak kalmak istemiyorum anla beni
Söylesene güzelliğini izlemekten hangi gözler usanır

Geliceksen bile gelme sakın , sensizliğe alıştım .
Seni uğurlarken gözümden gelen yaşlarla tanıştım.
Ne bilirsin sen aşkı sevgiyi be kadın hayalin
bile yokluğunda gözlerime sunduğun en büyük bağıştı

Dönmek istersen bekliyorum kapım hala açık sana
İnsanlar bu yüzsüzlüğümü görse beni kaçık sanar
Eğer bir gram bile şansım varsa bunu söyle hemen
kadınım çünkü sen benimsin ve anında gelirim kaçıp sana

Benden farkı varmı , merak ediyorum elini tutanı
Yanaklarıma sen damlıyo bazen, onları üşenmeden yutarım
Sen istediğinle gez hayallerini ezberledi bu tanık
Mecnun beni tanısa leylasını sevmekten utanır.

Sevgime inanmıyosan o halde içindeki tereddüt ebedii
İnan ki anında üzerim gözyaşına teşebbüs edeni
Bir dakika bile aklımdan çıkmamıştın oysa bitanem
yinede güzeldi yaşananlar ,herşey için teşekkür ederim.

Teşekkür Ederim (Emre Kaya) sözleri

Emre Kaya tarafından albümünde söylenen Teşekkür Ederim adlı şarkının sözleri.

Anladım deli susmaz birisin sen artık
İçi boştan dolu olmaz bu nasıl rahatlık
Yalnış giden birşeyler var sende belliki
Kabullen yanlış gideni boş konuşma bari
Akıllanmaz akıl almaz bir halin var gülümseten
Bitti dedimya olmuyor inanki senle ben
Fırtına öncesi sessizliği görmüyor musun
Sen kendini ne sanıyorsun
Gerçeği sayende gördüm teşekkür ederim
İçi boş kalbini tattım ne yazıkki sevgilim
Zahmet edip masallarla gelme karşıma
Beni affet demekle bilki zaten çoktan geciktin
Gerçeği sayende gördüm teşekkür ederim
İçi boş kalbini tattım ne yazık ki sevgilim
Zahmet edip masallarla gelme karşıma
Beni affet demekle bilki zaten çoktan geciktin

Teşekkür Ederim (Red) sözleri

Red tarafından albümünde söylenen Teşekkür Ederim adlı şarkının sözleri.

Nasıl anlatıcam ki bi fikrim yok.
Yazıp ağlatmak da bi seçenek gibi..
Taptığım 3 harf bu bedenime anlatamaz;
Günden güne geçen etkimi.
Kocaman çirkin burnuma kokun hakim,
Yokluğunda onu takip...
Peki şimdi bi' gülümse lütfedip, peki şimdi de git gör,
Unutan kim!
Çocukca belki de ama derin inan,
Bırakamadım yine sana göre inat.
Isınamadım beni eve götüren hiç bi' vasıtaya...
Bana deli dedi kitaplar ahh...
Tanımım bu. Diyemedim alıpta kadınım ''Dur!'Diyemedim alıpta karşıma ''Gitme!'Gözümde gördüğün gururumdu.

(Bana, sus ağlama diyorsun ama elimde değil inan. Yapacağım hiç bi' şey kalmadı. Kapında yattım. Küfürlerin şiir gibiydi. Sadece gülümsemen için, sadece bunun için yaptım herşeyi. Ama yine küfürlerin şiir gibiydi... Gözkapaklarımın içindeki resmin... Gece uyumama izin vermeyen resimlerin, belki mutlu olursun. Ama benim kurduklarımı hiç mi merak etmedin? Denize hiç mi inanmadın? Kızını hiç mi sevmedin? Teşekkür ederim. Senden öğrendim ki, her zaman her şeyi bekleyeceksin hayattan. Öyle kutsaldı ki gelişin, o kadar kutsaldı ki gidişin... Aşık oldum, son kez teşekkür ederim!

Teşekkür Ederim (Vice) sözleri

Vice tarafından albümünde söylenen Teşekkür Ederim adlı şarkının sözleri.

(Seninle konuşmak istediğim bişey var. Önemli. Aslında ben bunu epeydir konuşmak istiyordum ama, işte. Bi türlü olmadı.)

Meraba annecim bugün hislerim açıldı
Bu gökyüzünün mavisisin kilitleyip kaçırdım
Sen olmasaydın ne yapardım,
Küçükken yere düştüğümde senin kalbin benimse dizlerim acırdı

Daha çok küçüktümde duygularım vardı
Sana bağırdığım tüm geceler uykularım kaçtı benim
Ne yapsam hakkın ödenmez
Bu yüzden sadece bir teşekkür etmek istedim duygularımı kattım.

Biraz daha sarılsaydık tek isteğim buydu
Benim sevmediğin sorumsuzluk içimdeki huydu
Fakat artık düzelmek zorundayım,
Hayatın zorluğuna göğüs geren kadın doğum günün kutlu olsun.

X2

Dünyanın en büyük kalbine sahip olmak nasıl duygu?
Rüyalarda koşmak istedikçe dayanmak zor.

Yanıtlar