TGRT EU

TGRT EU

TGRT EU | logodosyası = Tgrt_eu.jpg | logoboyutu = 200px | logoaltyazısı = | logo2 = | tamadı = Türkiye Gazetesi Radyo Televizyonu EU | kuruluş_tarihi = (ilk açılış)
1 Temmuz 2009 (ikinci açılış) | kapanış_tarihi = 1 Mart 2007 (ara veriliş) | resim_formatı = 4:3 | şirket = İhlas Yayın Holding | sahibi = Enver Ören (2002-2013) Ahmet Mücahid Ören (2013-günümüz) | haber_editörü = | izlenme_oranı = | izlenme_oranı_tarihi = | izlenme_oranı_kaynağı = | slogan = Dış dünyaya açılan pencere | ülke = Avrupa Türkiye Almanya | dil = Türkçe | yayın_alanı = Almanya, Avrupa | affiliates = | genel_merkez = | eski_adları = | değişen_adları = Fox Türk | replaced_by_names = | kardeş_kanallar = TGRT Haber, TGRT Pazarlama, TGRT FM, TGRT Belgesel | dönüşümlü_adlar = | websitesi = tgrt.de | izlenebilirlik notu = | karasal yayın 1 = | karasal kanal 1 = | uydu yayını 1 = Türksat 3A | uydu kanalı 1 = 11857 V 3150 5/6 | uydu yayını 2 = D-Smart Avrupa | uydu kanalı 2 = 45.Kanal | kablo servisi 1 = | kablo kanalı 1 = | uydu radyo servisi 1 = | uydu radyo kanalı 1 = | iptv servisi 1 = | iptv kanalı 1 = | adsl servisi 1 = | adsl kanalı 1 = | online servis 1 = TGRT EU | online kanal 1 = İzle (Ücretsiz) }} TGRT EU; İhlas Holding'e bağlı olan Huzur Radyo Tv A.Ş. şirketine aitti. Satış işlemi 20 Mayıs 2002 tarihinde gerçekleştirilerek borsaya İhlas Holding tarafından bildirilmiştir. Bu satış ile birlikte şirketin %56.5'i devredilmiş oldu. TGRT'yi satın alan ABD'li medya grubu News Corporation'ın sahibi Rupert Keith Murdoch'dır. News Corporation daha sonra bu şirketin diğer hissedarlarıyla da anlaşarak şirketin tümünü satın aldı. Bu satış işlemi, İhlas Yayın Holding A.Ş'nin bağlı ortaklığı olan TGRT Haber TV A.Ş ve bu şirketin bünyesinde bulunan TGRT Haber ve TGRT FM Radyosu'nu kapsamamaktadır. Fox Türk ise 1 Temmuz 2009 tarihinde kanal yayından kaldırıldıktan sonra aynı frekansta yayın yapmıştır. Ayrıca Post Gazetesi sadece TGRT EU Kanalı aittir.

Kaynaklar

Vikipedi

Yanıtlar