Turkish delight

lokum

Turkish delight

candy made of boiled gelatin

Turkish delight

İngilizce Turkish delight kelimelerinin Fransızca karşılığı.
des loukoum (sucrerie turque)

Turkish delight

İngilizce Turkish delight kelimelerinin Almanca karşılığı.
Rachatlukum (orientalische Gelatinesüßigkeit)

Turkish delight

İngilizce Turkish delight kelimelerinin Flemenkçe karşılığı.
Turks fruit (lekkernij)

Turkish Delight (Dog Reys) sözleri

Dog Reys tarafından albümünde söylenen Turkish Delight adlı şarkının sözleri.

paris'te geceleri partilere akilir
dogker alir maykroyu sanki nese saçilir
dam seçilir, dans edilir, an sezilir, kan serilir
herseyden bulursun be tam bi yemek takimi.
öyle böyle degil dostum bizi körpe görme
sövme söyle ne biliyosun hakkimda çömez ödlek
sakin bosa ötme ördek elinde yok hiç bi örnek önce
kendine bak aradaki farki çak mother fuck.
Bu sehirde herkes birbirinden kiskanç
hiçbiri etmez pes ama kollar firsat
anaconda tirsar görse halimizi
bana sorma usta i'm very busy.
dertlerim bana yeter ondan ni. dogan gibi
geceleri genellikle kafam iyi olabilir
bazende uçarim kartal gibi ota binip.
boka girmenin anlami yok salla kokaini

Nakarat:
Paris'teyiz diye degismedik ya
Zalim degilim ama içimde isyan var
isyankar biçimde bu Turkish delight, Turkish delight.

Bu sehirde insanlar dogustan stresli
sosyal hayat sifir ama kolunda bretling.
para pesinde kosmaktan gözünün feri gitmis
diyom ona ama o hala saniyo kendini brad pitt.
hayat stres yapmaya degmez kocum, arkana bakmaya
zaman yok nede tarkana tapmaya.
isi saglama almaya çalis hadi aglamayi kes
etme pes hediyense mercedes benz.
Dügünlerse bazilarinin tanisma rehberi
halayda elinde kagittaki msni tabi
elele verip çekilir halay denemeli
ya bi yakini görürse dememeli.
Sokaklardaysa ne istersen bulursun
Tokatlarlar lan reis yeterki kudursun
Paris'teyiz diye degismedik ya
Takiptesiniz 10 yil pesimden.

Nakarat

Turkish Delight (Dogker) sözleri

Dogker tarafından albümünde söylenen Turkish Delight adlı şarkının sözleri.

paris'te geceleri partilere akilir
dogker alir maykroyu sanki nese saçilir
dam seçilir, dans edilir, an sezilir, kan serilir
herseyden bulursun be tam bi yemek takimi.
öyle böyle degil dostum bizi körpe görme
sövme söyle ne biliyosun hakkimda çömez ödlek
sakin bosa ötme ördek elinde yok hiç bi örnek önce
kendine bak aradaki farki çak mother fuck.
Bu sehirde herkes birbirinden kiskanç
hiçbiri etmez pes ama kollar firsat
anaconda tirsar görse halimizi
bana sorma usta i'm very busy.
dertlerim bana yeter ondan ni. dogan gibi
geceleri genellikle kafam iyi olabilir
bazende uçarim kartal gibi ota binip.
boka girmenin anlami yok salla kokaini

Nakarat:
Paris'teyiz diye degismedik ya
Zalim degilim ama içimde isyan var
isyankar biçimde bu Turkish delight, Turkish delight.

Bu sehirde insanlar dogustan stresli
sosyal hayat sifir ama kolunda bretling.
para pesinde kosmaktan gözünün feri gitmis
diyom ona ama o hala saniyo kendini brad pitt.
hayat stres yapmaya degmez kocum, arkana bakmaya
zaman yok nede tarkana tapmaya.
isi saglama almaya çalis hadi aglamayi kes
etme pes hediyense mercedes benz.
Dügünlerse bazilarinin tanisma rehberi
halayda elinde kagittaki msni tabi
elele verip çekilir halay denemeli
ya bi yakini görürse dememeli.
Sokaklardaysa ne istersen bulursun
Tokatlarlar lan reis yeterki kudursun
Paris'teyiz diye degismedik ya
Takiptesiniz 10 yil pesimden.

Nakarat

Turkish Delight (Various Artists) sözleri

Various Artists tarafından albümünde söylenen Turkish Delight adlı şarkının sözleri.

Stumbled through the doorway
Into the strangest thing
An unexpected magic land
With snow beneathe my feet
Came across a lady who
Dressed herself in white
She took her coat to cover me
Then a query cold as ice

What do you want?

[Chorus:]
Turkish Delight
(It's my favorite thing) It's my favorite thing
Turkish Delight
(All I want to do) What I wouldn't do, what I wouldn't do
Turkish Delight
(It's my favorite thing) It gets me every time
Turkish Delight
(All I want to do) What I wouldn't give, what I wouldn't give
(What I wouldn't do for her?)

Turkish Delight (Eylem) sözleri

Eylem tarafından _ albümünde söylenen Turkish Delight adlı şarkının sözleri.

If you want a little Turkish delight I got some for you
Don’t you know its going to taste o so right
You want more it's true

Your watching me I’m watching you
No body wants to make a move
I’m feeling hot I think you know
Your in the frame
Were set to go

Temptation lets start kissing
You see what
You’ve been missing
One spike can light
The fire release
Our true desires

If you want to try something new
Got to tell you what you must do
Take a chance on tonight
And try a little tude
Delight, delight

Don’t want to rush I like it slow
And easy is the way to go
This is the night
You wont forget
I’ll promise you
No regrets

Yanıtlar