Taşırma Algoritması

Kısaca: Taşırma algoritması, çok boyutlu dizide başka bir alana bağlı olup olmadığına karar veren algoritmadır. Boyama programlarında, mayın tarlası oyununda kullanımı vardır. ...devamı ☟

Taşırma algoritması
Taşırma Algoritması

Taşırma algoritması, çok boyutlu dizide başka bir alana bağlı olup olmadığına karar veren algoritmadır. Boyama programlarında, mayın tarlası oyununda kullanımı vardır. ;Sözde kod: Taşırma algoritması (node, hedef-renk, değiştirme-rengi): 1. Eğer düğümün rengi hedef-renge eşit değilse geri dön. 2. Eğer düğümün rengi yer-değiştirme rengine eşitse geri dön. 3. Düğümün rengini yer-değiştirme rengi yap.. 4. Taşırma algoritmasını gerçekleştir (one step to the west of node, target-color, replacement-color). Taşırma algoritmasını gerçekleştir (one step to the east of node, target-color, replacement-color). Taşırma algoritmasını gerçekleştir (one step to the north of node, target-color, replacement-color). Taşırma algoritmasını gerçekleştir (one step to the south of node, target-color, replacement-color). 5. Geri dön.

Bu konuda henüz görüş yok.
Görüş/mesaj gerekli.
Markdown kullanılabilir.